Dzisaiaj trafiałam na foum, gdzie z najwyższą ciekawością zabrałam się do czytania tematu o nazwie:
’1000 powodów dla których warto byc kobietą…’

Oto najciekawsze wnioski:

2. Bo dotąd będziecie tupać nogą aż wszyscy uwierzą że 2+2=5 [F]
3. „Legalnie” możemy chodzić zarówno w spodniach, jak i w spódicach/sukienkach etc.
4. kobiety zawsze wszystko moga zwalic na niedyspozycje [F]
5. facet nigdy tego nie zobaczy jak opada mu szczęka na nasz widok
7. Nie budzimy się rano z mokrymi gaciami …. [aaa - musiałam to napisać]
8. A gdy mamy, jak to ktoś już ujął, „kolorowe dni” możemy strzelać dowolną liczbę fochów – i uchodzi nam to na sucho…
9. Mamy czym oddychać!
11. Zawsze uchodzimy za tą grzeczniejszą część społeczności klasowej/szkolnej. (często mija się to z prawdą, ale to chyba dobrze- dla nas)
13. zawsze mozecie na zła ocene zareagoawac płaczem… wtedy sytuacja nagle sie poprawia [F]
19. Kobiety – Wam się oprzeć nie mozna… I nawet jak wciskacie kit w żywe oczy- cóż.. Trzeba wierzyć… [F]
20. Jesteście całym pieknem tego świata…. [F]
21. Nie ma kłopocików z ‚namiocikiem’, bo kiedy nas coś podnieca, to tego tak nie widać..
22. To zwykle nam faceci wszystko stawiają na randkach…
23. Dzień Kobiet jest huczniej obchodzony niż Dzień Chłopaka
24. Nie bedzie mnie żona biła patelnią
27. nie musimy prosić matki wybranki (przyszłej teściowej jak sięzgodzi;) ) o ręke ich ukochanej córeczki
28. Nie grozi nam PTASIA GRYPA
33. jesteśmy
36. one pachną… [F]
37. Tylko przy kobiecie można sie poczuć spełnionym facetem [F]
40. po tym jak wydamy klejne 500 zł ciężko zarobionych pięniędzy (naszego partnera :P) na kolejne wdzianka, nie mamy poczucia winy
41. Kobieta, płeć piękna to tak pięknie brzmi
42. Mamy wielokrotny orgazm!!!!
43. Potrafimy rozmawiać o niczym i to długggimi godzinami
45. mamy znacznie seksowniejszą bieliznę
46. …kostiumy kąpielowe!! Kto zwraca w końcu uwagę na męskie slipki:-)
47. jak sie pochlastamy przy goleniu nóg to można to zasłonic ,niestety -facet goli twarz.. i co wtedy?? Torebka na głowę? Nie da rady:-)
48. nie śmierdzą nam stopy….
50. mamy lepszy gust
52. nie mamy oporów przed myciem:-)
54. Możemy płakać, krzyczeć, tupać nogą, robić awantury, a na koniec zrzucić wszystko na hormony…
55. Jak nosimy włosy do pasa nikt nie patrzy się na nas z otwartą paszczą.
59. Kobiety żyją dłużej od mężczyzn :]
62. Jak nie umiemy prowadzic to to nie jest aż taki obciach.
63. To raczej faceci musża się o nas starać ,nie na odwrót
67. gdy się nie umiemy bić nikt nie mówi że jesteśmy ofiarami
68. jesteśmy pachnące i wszystko co mamy jest pachnące
72. możemy rąbnąć chłopca w łeb i nie obawiać się że nam odda
73. mamy wrodzoną łatwość wymowy
79. będąc słabą kobietą można pokonać najsilniejszego faceta
80. jeżeli robimy coś co przypisywane jest mężczyznom-wzbudzamy podziw
a gdy mężczyźni coś przypisywanego kobietom- pogardę i śmieszność
82. bez nas nie byłoby facetów
83. jestesmy poporstu delikatniejsze i mozemy wykorzystac swoja urode i inteligencje owijajac sobie facetow wokol palca

No cóż… to tylko oczywiście kilka powodów.

Drogie Panie
Mam nadzieję, że potraficie znaleźć jeszcze tysiące innych argumentów.

W następnym odcinku [może] powody jakie podają panowie uzasadniając swój byt jako byt istoty płci męskiej.

Pozdrawiam