squire blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 4.2006

…wyciągnij wnioski.
Kim jesteś i jakie postawy prezentujesz?
Czy to o Tobie?

bastiony głupoty zacofania i braku chęci,
stanowią ważny czynnik w rozwoju społeczeństwa,
kalectwo uczuć, brak samokontroli,
wybujałe mniemanie o sobie i kreatywność
zniżona do rangi nienawiści i zazdrości,

strach – oblicz swój strach.
- oblicz swój strach.

wpychane na siłę kontrowersyjne postawy,
stają się normą zacofanych umysłów.
klasyczne staje się podobieństwo dziecka
do jego ślamazarnych i niezdrowych rodziców,
kiedy nieporadność bierze górę nad zdolnościami.

Frontside

Obserwując otaczający świat nie umiałam ująć go w słowa, zwłaszcza zachowań ludzi wobec siebie. Wiecznie antagonistycznie nastawionych, tak, by drugiemu czasami nie przytrafiło sie nic dobrego. A po co tak? Czy nie milej by było, jakbyś my raz na jakiś czas pomogli temu co stoi najbliżej. Byłoby łatwiej, dla wszytskich.

Analizując powyższy fragment tekstu przedstaw zdanie autorki…

matura
życie

VICTORIA!

PACJENT:
squire

DATA ROZPOCZĘCIA KURACJI:
5.02.06′

PRZEBIEG:
spokojny ze skokami humorów

DATA ZAKOŃCZENIA KURACJI:
22.04.06′

OGÓLNA DŁUGOŚĆ KURACJI:
lat: 0
miesięcy: 2
dni: 17

WYNIK KURACJI:
POZYTYWNY

NOTATKI LEKARSKIE:
stosunek do przedmiotu choroby:
POZYTYWNY, PRZYJAZNY

REKONWALESCENTKA W PEŁNI ŚWIADOMA WŁASNTCH CZYNÓW I PRZY [NIE]ZDROWYCH ZMYSŁACH.

WRÓCIłAM :]

‚Kobieta, aby pójść do łóżka z mężczyzną, potrzebuje bliskości, zaufania i poczucia więzi. Mężczyzna – przeważnie – potrzebuje tylko miejsca…’
Janusz Leon Wiśniewski

Mały cytacik potwierdzający mój wielki come back :D

A teraz do rzeczy.

W sumie ostatnimi czasy nic wielkiego się nie wydarzyło. No, nic wielkiego jeśli nie liczyć świąt, które sami widzieliście w jaki nastrój mnie wprawiły. Bo święta, to taki specyficzny czas, szczególnie w mojej rodzinie, kiedy przebywamy za długo i zbyt blisko siebie. A wszytsko się sypie. To tak jakbym wreszcie umyła okulary i zobaczyła kogoś tak naprawdę.

A teraz? A teraz wszytsko jest w normie. Powróciłam do analizowania świata otaczającego mnie i moich znajomych.

Tak. Powróciłam także do czytania artykułów z neta. I to niby to nic wielkiego, ale trafiłam dziś, a właściwie zostałam naprowadzona, na artykuł, pisany notabene przez mężczyznę [żeby nie było, że feministka jakaś jestem czy jak], który miał kilka trafnych określeń. Za chwilę zacytuję kilka z nich, ale pozostawię bez komentarza, tak w ramach własnych przemyśleń…

‚Tymczasem wiele wskazuje na to, że w sferze seksualności człowiek pozostał zwierzęciem. Ograniczony przez warunki społeczne dołożył do niej jedynie kagańce moralności. Mężczyznom w tych kagańcach jest o wiele gorzej. Wynika to głównie z uwarunkowań ewolucyjnych. [...] Mężczyźni na całym świecie kopulują 50 miliardów razy rocznie, co daje około miliona litrów nasienia dziennie. W każdej sekundzie na całym świecie mężczyźni produkują 200 tysięcy miliardów plemników, co przekłada się na mizerne 5 urodzeń na sekundę!

Jak zainteresowało was to co wyżej przytoczyłam zostawiam wam linka do całości:
Jak pożądają mężczyźni?

Pozdrawiam zarówno Panie jak i Panów :D

nie…

Brak komentarzy

NIE CHCE MI SIĘ

Z WAMI GADAĆ!

:[

Żyję, temu nie można zaprzeczyć.
Idąc przez zycie spotkałam wielu ludzi, widziałam tysiące obrazów. Niektóre z nich były piękne, inne okropne.

Fotografia

Czy tylko kawałek papieru, czy plik zajmujący trochę miejsca na dysku?

Dla mnie nie.
Dla mnie to część duszy. Żywy zapis przeszłości, dzięki któremu pamietam…

Mam aparat. Robię zdjęcia. Jedne świetne inne kompletnie do bani.

Tymi lepszymi sie dzielę:

moje zdjęcia an DeviantART

Jaki morał?
Morał każdy z was znajdzie swój.

1. Zabrania się wszystkim byłym żonom czepiać się ich byłych mężów!

2. Zabrania się wszystkim byłym dziewczynom czepiać się ich byłych chłopaków!

3. Zabrania się wszystkim byłym kochankom czepiać się ich byłych kochanków!

I to na tyle.

Dzisiaj na zwyczajowej już wycieczce do KFC po szkole, zupełnie przypadkowo doszłyśmy z Mazinką do bardzo konkretnych wniosków na temat facetów [i niektórych kobiet] określając równocześnie nową kategorię tych bożych stworzeń.

A mianowicie: ‚impotent umysłowy’ bądź wersja, która raczej do potocyzmów wejdzie: ‚gej umysłowy’

Podjęcie się wyjaśnienia tego terminu nie jest łatwe, aczkolwiek możliwe.

Zachowanie człowieka zasługującego na taką grupę przynależności polega na niepełnosprawności umysłowej pokrywającej się z w miarę dobrze używanym kamuflarzem, którego utrzymywanie ściśle warunkowane jest przez otoczenie. Powoduje to totalny zanik indywidualnego myślenia a uruchamia zmysł ‚myślenia zbiorowego’ obserwowanego w zżytych stadach ssaków.

Czyli reasumując, mówiąc prosto i dla wszytskich zrozumiale:

‚gej umysłowy’ – grupa ludzi głównie płci męskiej [choć jest to określenie adekwatne także do niektórych przedstawicielek płci pięknej] ściśle uzależniona od grupy społeczniej w jakiej sie obraca, gdzie dominują osoby płci osoby w stosunku do której ierowany jest omawiany termin.

Wszelkie pytania i wątpliwości kierować proszę do mnie :)

WSZELKIE PRAWA DO UŻYWANIA POJĘCIA ZASTRZEŻONE
używanie go w miejscach publicznych bez zgody autorów jest zabronione :]

Mimo wszytsko sądzę, iż sytuacja ta nie potrzebuje z mojej strony komentarza komentarza :]

„Śmierć mózgu” i „Śmierć serca” siedzą na cmentarnym murze i sprzeczają się, która z nich jest „lepsza”:

Śmierć Serca:
Uważaj, pokażę Ci:

Nadchodzi starsza pani. Śmierć „pstryka” i kobieta natychmiast umiera na serce.

Śmierć Mózgu:
Uważaj, udowodnię Ci, że śmierć mózgu jest lepsza:

Patrz idzie mężczyzna.
Śmierć „pstryka” i…

…”pstryka” i „pstryka” i „pstryka” i „pstryka”….

[w zaistaniałej sytuacji poadny przykład mężczycny to żadna sprecyzowana osoba... to po prostu zwyłky facet]

Ostatnimi czasy Internet dostarcza mi wiele dobrej rozrywki. Na ogół w większości bawią mnie artykuły pisane przez Panów do działu ‚facet’ oraz do czasopisma Men’s Health. Są tak absurdalne i niedorzeczne, że zastanawiam się czy istnieje choć jeden samiec, który podąża wiernie za ich radami. Cóż. Może i jest, ale jeśli, mam nadzieję, że nigdy na niego nie trafię.

Dziś dostałam sznurek do kolejnego artykułu. Tym razem zza damskiej strony żelaznej kurtyny. Tytuł był bardzo wymowny: ‚Mężczyźni są jak…’

No właśnie. Jacy są?

ślimaki – bo mają rogi, ślinią się, wloką a na dodatek myślą, że dom należy do nich.
alarm samochodowy – bo robią dużo hałasu, a nikt tego nie słucha.
delfiny – mówi się, że są inteligentni, ale nikt tego nigdy nie udowodnił.
jabłka – bo są soczyści, ale niedojrzali.
autobusy – jeden odjeżdża, drugi przyjeżdża.
grzyby – bo jest wiele okazów, ale ani jednego prawdziwka.
tusz do rzęs – bo spływają zaraz po okazaniu uczuć.
reklamy w telewizji – bo ani jedno słowo z tego co mówią, nie jest prawdziwe.
gazeta – bo są otwarci i bez zahamowań.
wino – bo im starsi tym lepsi.
zwierzęta – bo bałaganią, brak im wrażliwości i bywają agresywni, ale fajnie się ich „mizia”.
cukierki – trzeba ich spróbować.

I uwaga najlepsze:

‚A prawdziwi mężczyźni są jak dinozaury – już nie istnieją ;)’

I nie żebym była feministką… Ja tylko jestem… czytelniczką i pragnę dzielić się informacjami, które mnie ciekawią :D

Pozdrawiam wszytskich Panów.
Mam nadzieję, że się nie gniewacie, ja wiem, że prawda jest bolesna, ale chłopaki nie płaczą…

Dzisaiaj trafiałam na foum, gdzie z najwyższą ciekawością zabrałam się do czytania tematu o nazwie:
’1000 powodów dla których warto byc kobietą…’

Oto najciekawsze wnioski:

2. Bo dotąd będziecie tupać nogą aż wszyscy uwierzą że 2+2=5 [F]
3. „Legalnie” możemy chodzić zarówno w spodniach, jak i w spódicach/sukienkach etc.
4. kobiety zawsze wszystko moga zwalic na niedyspozycje [F]
5. facet nigdy tego nie zobaczy jak opada mu szczęka na nasz widok
7. Nie budzimy się rano z mokrymi gaciami …. [aaa - musiałam to napisać]
8. A gdy mamy, jak to ktoś już ujął, „kolorowe dni” możemy strzelać dowolną liczbę fochów – i uchodzi nam to na sucho…
9. Mamy czym oddychać!
11. Zawsze uchodzimy za tą grzeczniejszą część społeczności klasowej/szkolnej. (często mija się to z prawdą, ale to chyba dobrze- dla nas)
13. zawsze mozecie na zła ocene zareagoawac płaczem… wtedy sytuacja nagle sie poprawia [F]
19. Kobiety – Wam się oprzeć nie mozna… I nawet jak wciskacie kit w żywe oczy- cóż.. Trzeba wierzyć… [F]
20. Jesteście całym pieknem tego świata…. [F]
21. Nie ma kłopocików z ‚namiocikiem’, bo kiedy nas coś podnieca, to tego tak nie widać..
22. To zwykle nam faceci wszystko stawiają na randkach…
23. Dzień Kobiet jest huczniej obchodzony niż Dzień Chłopaka
24. Nie bedzie mnie żona biła patelnią
27. nie musimy prosić matki wybranki (przyszłej teściowej jak sięzgodzi;) ) o ręke ich ukochanej córeczki
28. Nie grozi nam PTASIA GRYPA
33. jesteśmy
36. one pachną… [F]
37. Tylko przy kobiecie można sie poczuć spełnionym facetem [F]
40. po tym jak wydamy klejne 500 zł ciężko zarobionych pięniędzy (naszego partnera :P) na kolejne wdzianka, nie mamy poczucia winy
41. Kobieta, płeć piękna to tak pięknie brzmi
42. Mamy wielokrotny orgazm!!!!
43. Potrafimy rozmawiać o niczym i to długggimi godzinami
45. mamy znacznie seksowniejszą bieliznę
46. …kostiumy kąpielowe!! Kto zwraca w końcu uwagę na męskie slipki:-)
47. jak sie pochlastamy przy goleniu nóg to można to zasłonic ,niestety -facet goli twarz.. i co wtedy?? Torebka na głowę? Nie da rady:-)
48. nie śmierdzą nam stopy….
50. mamy lepszy gust
52. nie mamy oporów przed myciem:-)
54. Możemy płakać, krzyczeć, tupać nogą, robić awantury, a na koniec zrzucić wszystko na hormony…
55. Jak nosimy włosy do pasa nikt nie patrzy się na nas z otwartą paszczą.
59. Kobiety żyją dłużej od mężczyzn :]
62. Jak nie umiemy prowadzic to to nie jest aż taki obciach.
63. To raczej faceci musża się o nas starać ,nie na odwrót
67. gdy się nie umiemy bić nikt nie mówi że jesteśmy ofiarami
68. jesteśmy pachnące i wszystko co mamy jest pachnące
72. możemy rąbnąć chłopca w łeb i nie obawiać się że nam odda
73. mamy wrodzoną łatwość wymowy
79. będąc słabą kobietą można pokonać najsilniejszego faceta
80. jeżeli robimy coś co przypisywane jest mężczyznom-wzbudzamy podziw
a gdy mężczyźni coś przypisywanego kobietom- pogardę i śmieszność
82. bez nas nie byłoby facetów
83. jestesmy poporstu delikatniejsze i mozemy wykorzystac swoja urode i inteligencje owijajac sobie facetow wokol palca

No cóż… to tylko oczywiście kilka powodów.

Drogie Panie
Mam nadzieję, że potraficie znaleźć jeszcze tysiące innych argumentów.

W następnym odcinku [może] powody jakie podają panowie uzasadniając swój byt jako byt istoty płci męskiej.

Pozdrawiam


  • RSS