‚nagle budzi się we mnie miłość
czuje w sobie jej gorzki smak
każdy nowy dzień koi przeszłość
gdy przed sobą mam twoją twarz’

Kasia Kowalska

No to jestem w Anglii. Na dzien dobry zachorowalam, ale juz ozdrowialam. Ogolnie rzacz biorac to rano wleke sie do szkoly, zaby sie ‚uczyc’. Chodze i robie jakies dziwne projekty, albo ogatam telewizje siedzac tylem do ekranu. Ciekawie jest nie powiem. W przyszlym tygodniu bede mieszkac pod jednym dachem z koreanka wiec bedzie jeszcze ciekawiej.

No coz ja moge wiecej napisac. Chyba nic. Pozdriwienia dla wszytskich.