squire blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 1.2005

FOTY

2 komentarzy

Zgodnie z prośbą wyrażoną w komentach dodaję na razie cztery fotki z 18-stki Ani Mazinki i Żabci.


2D rządzi
Kolejeczka po…
Mefisto – półpięrto
to już jest koniec…
Żabcia z Boczkiem

Linki zamieściłam powyżej oraz w dziale: 18stki :)

Pozdrowionka dla wszytskich…

P.S. Sorry jak się zdjęcia wolno otwierają :D nie moja wina :D

P.S.2 Zrobiłam lekki porzadek na blogu, skasowałam zbędne linki, oraz trochę tych co popadły w ruinę, badź w zapomnienie. Jeśli ktoś, kto powinien się tam znalazł będź był i zniknął niech się do mnie odezwie w trybie natychmiastowym ;]

Pozdrawiam

P.S.3
dodaję jeszcze kilka fotek :D

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Te na razie nie zostały dodane do dzialiku 18stki :)

Chciałam teraz złożyć najserdeczniejsze życznia wszytskim styczniowym jubilatkom z mojej kochanej klasy (wymienione w kolejności urodzinowej):

Mazince (stara dupa :D)
Sandrze Sz.
Borówie
Żabci (taka malutka z AA)
Marcelinie
Maciejce (gorąca 17stka)

Laski… życzę wam wszytskim wszytskiego najlepszego, czego sobie tylko wymarzycie – Mazince i Żabie zdania prawka, Maciejce wielu słodyczy a Borówie i Sandrze wszystkiego co sobie wymarzą.

Toteż jeszcze raz WSZYTSKIEGO NAJ NAJ NAJ.

A teraz podziękowania:
Dziękuję Żabie i Mazince za wypasioną imprezę urodzinową, po raz kolejny :D

Teraz to już koniec
Pozdrawiam

Wróciłam

2 komentarzy

Po długim braku działalności na tym blogu wróciłam. Spowodowane to było błędami w działaniu mojej przeglądarki, nie mogłam dodać norki ani nawet zkomentować, czy dopisać się do księgi. Dzić pożegnałam wszytskie te problemy i wszytsko działa :)

Tak więc nie mogę tego nie napisać. Spóżnione ale szczere:

Wszytskiego najlepszego z okazji Nowego Roku! Aby spełnuły się wszytskie wasze marzenia :D

Teraz kolejna rzecz…
Dziękuję bardzo Markowi za zorganizowanie cugownej imprezy noworocznej. Mam nadzieję że wsztsko było ok (trochę te podziękowania poniewczasie, ale sorry to naprawdę było niezależne ode mnie :))

No i to by było na razie chyba na tyle.
Pozdrawiam


  • RSS