squire blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2003

Matrix

7 komentarzy

Na początek sorry że się jakiś czas nie odzywałam, ale nie moja wina…

Dobra przejdźmy do rzeczy ;] Byłam wczoraj na Reaktywacji. Wiecie co?? Do tej pory nie mogę znaleźć słów na to co widziałam, chociaż dzisiaj byłam w świecie Matrixa drugi raz (udało mi sie starą wyciągnąć ;)). Jedyne słowo jakie mi przychodzi na myśl to: ZAJ******. Próbowałam nawet poszukać do niego synonimów, ale na razie nie jestem w stanie (może to się nazywa szok?). jednym z rewelacyjnych aspektów jest muzyka, tak jak film zaj… (kupiłam już nawet płytę). Do każdej nafaszerowanej efektami specjalnymi, świetnej sceny idealnie dopasowana jest muzyka, oddająca dokładnie to co dzieje sie na ekranie. Wczoraj z naszą (małą) ekipa doszliśmy do wniosku, że Matrix jest gatunkiem mieszanym, tj.: film akcji, romans i lekki erotyk… A tak juz na serio to jest 100%-owy film akcji w najlepszym wydaniu. Dodatkowym atutem było to ze był on oglądany w nowo otwartym, odlotowym, zrobionym bardzo i profesjonalnie kinie o wdzięcznej nazwie Helios (w Domu Kupca). Zamykając cały mój powyższy wywód w kilku zdaniach mogę powiedzieć ze bracia Wachowscy (reżyserzy i producenci Matrixa, a co najważniejsze Polacy (!)) odwalili (kolokwialnie mówiąc) kawał dobrej roboty i, że ich film na 100% stanie sie czymś co kino zapamięta na długi czas, pomijając już oczywisty fakt, że takich jak w Matrixsie efektów specjalnych na pewno długo jeszcze nie zobaczymy w innym filmie. Matrix Reaktywacja kończy sie, niestety, pozostawiając spory niedosyt, który ma być zaspokojony kolejną częścią opowiadającą o idei ratowania ludzi i świata przed maszynami przez głównych bohaterów: Neo, Trinity i Morfeusza. Możemy się tylko pocieszyć, że kolejną część Matrixa (Rewolutions – Rewolucja) będziemy mogli zobaczyć w naszych kinach już, a raczej dopiero w listopadzie.

Mam nadzieje że ta notka zachęci was do pójścia do kina (do czego pewnie i tak nie trzeba było was zachęcać).

Chyba się bardzo rozpisałam, ale cóż o dobrych rzeczach dużo sie pisze. Czy nie tak?

_____________________
Matrix has you…

Wicherka ;] Prosiłes mnie dzisiaj o strony Unijne. Oto one:

1. Europa bez granic
2. Unia Europejska – Gazeta Wyborcza
3. Unia Europejska – Eropean Union

To na razie tyle Wicherku. Mam nadzieję, że znajdziesz to czego szukasz ;]

Pozdrofionka for all

.. tyłek mi prawie odpadł. Przez 11 godzin siedziałam w samochodzie i na kolanach robiłam cholerny skoroszyt dla Pani P.!! Mam już serdecznie dość! Ale to nie koniec… ;[ niestety. Musze jeszcze tyle do budy zrobić ze nawet jak sobie o tym pomyślę to mi sie niedobrze robi. Będę miała cały weekend w plecy ;[. Ale na szkolna dyskotekę pójdę… A jak… Dobra kończę idę dalej uzupełniać cholerny skoroszyt, a potem uczyć sie gegry.
Życzcie mi szczęścia…
Pozdrawiam

Tak sobie siedzę i myślę, że chyba najlepszym wyjściem po ostatnich dniach (czyt. testach) będzie jakiś fajny profil typu: rzeźnik-wędliniarz albo cukiernik. Ostatecznie zostaje jeszcze Samochodówka lub Technikum Budowy Okrętów na profilu: spawacz kadłubów okrętowych. Jak myślicie? A może wy znacie jaką fajną zawodówkę albo technikum ;} (żartowałam) A tak na serio to planuje jakieś fajne liceum z dobrym dojazdem ;] Nie wiem jak to będzie, bo w sumie to testy mogłyby pójść lepiej ;) Ale trzeba być optymistą ;]

P.S.
Tak sie dzisiaj włóczyłam po szkole podczas informatyki i spotkałam Panią P. od polskiego (kto jest wtajemniczony to wie o kogo chodzi)i dowiedziałam sie, ze mam szanse jechać na wycieczkę z klasa IIIa. No tom super!!! Chyba jadę ;] Mam już (chyba) fundusze no i jest ok ;]

No i już po wszystkim ;) Wspominając dzisiejsze przejścia wspomnę tylko, że zbyt ciekawie to nie było ;] Test wcale taki prosty to nie był. No ale opuśćmy ten ponury temat!!! ;]

Mam nadzieję, że wszystkim poszło znakomicie ;]

No już po humanistycznym ;) Możemy wziąć większy oddech ;] Jak na mój gust to trudne nie było i poszło mi chyba nieźle, ale w końcu wszystko sie może zdarzyć. Niestety rozprawkę zastąpili nam charakterystyką ;( Ale cóż i tak trzeba sobie radzić ;]
Jutro jeszcze matematyczno-przyrodniczy ;( koszmar!!! Tutaj dopiero będę sie męczyć. No ale jest to niestety nieuniknione ;)

Życzę powodzenia wszystkim, którzy jutro tak jak ja zdają testy ;)
Nie dziękujcie ;)

Aha i jeszcze jedno:
TUTAJ możecie znaleźć odpowiedzi do testów gimnazjalnych ;]

Właśnie tak sobie siedzę i sie zastanawiam co sie stanie, jak dobrze napisze testy i dostane sie do takiej szkoły do jakiej chcę. A dokładniej zastanawiam sie gdzie wyjechać na wakacje w sierpniu ;] Pojechałabym gdzieś na obóz, ale nie mam jak na razie z kim. Jak ktoś chce ze mną jechać to niech sie odezwie ;)

Pozdrawiam wszystkich, którzy od czasu do czasu tu wpadają ;)

Niektórzy tak twierdzą, ale jak dla mnie to nie do końca jest prawdą. To właśnie jej najbardziej obecnie muszę sie uczyć, a w połączeniu z fizyką daje „mieszankę wybuchową”… szczególnie jak uczy ich taka Rzepa ;]

…5 dni testy ;( Niestety. Ja sama siedzę i sie ciągle uczę, no chyba, że jestem tutaj. Już mam tej nauki dosyć, a jedynym pocieszeniem jest to, że już za 6 dni będziemy mieli wolne ;)

Witam wszystkich na moim nowo utworzonym blogu. Mam nadzieję, że znajdą sie tacy którzy będą wpadali tu częściej. Wiem, że powinnam napisać teraz coś o sobie, ale togo nie zrobię. Pewnie nie jest to oryginalne rozpoczęcie ale trudno, nie dbam o to.

P.S.
Mam pytanko… Znacie może jakieś stronki gdzie można znaleźć jakieś fajne szablony? Jak tak, to moglibyście mi jakieś podać?


  • RSS